© כל הזכויות שמורות 2018

הכינור על הפארק

דף הבית » פרויקטים » בשיווק » הכינור על הפארק

על הפרוייקט –

בקו הראשון לפארק גליל ים הולך ונבנה פרוייקט כינור על הפארק המציג שילוב מנצח בין יוקרה לפסטורליה. הדירות המרווחות ומאובזרות בסטנדרט הגבוה ביותר והלובי המעוצב עד הפרט האחרון ניצבים בליבו של הפארק הירוק ושטוף השמש, האגם המתפתל לאורכו והגינות הזרועות במרחביו. בעזרת תכנון אדריכלי מוקפד ומדוייק תוכלו להינות בדירתכם מנופים פתוחים וירוקים, שקט כפרי, ואווירה טבעית ורעננה מבלי לצאת מהעיר.

על הפארק –

פארק גליל ים משתרע על שטח של213 דונם , ממוקם בלב מתחם מגורים ונושק לדפנות אורבניות התוחמות אותו ממזרח ומערב אך למרות היות הפארק חלק מבינוי אורבני רחב היקף, הוא מייצר תבנית נוף פתוח ותחושה של מרחב טבעי וייחודי. הפרדת מפלסיות, גשרים ומערך שבילי ההליכה והאופניים יוצרים קשר ישיר לפארק הרצליה, למתחם התחבורה העתידי מצפון ומאפשרים רציפות של הליכה ורכיבה בין שני חלקי השכונה.

פארק גליל ים מציע לתושבי השכונה מגוון פעילויות – גינת ילדים עצומה ומושקעת, גינת כושר מאובזרת היטב, שני מגרשים למשחקי כדור, אגם שנוצר על ידי נחל גלילות החוצה את הפארק, מדשאות וספסלי פיקניק המעוצבים בצורת סירה, מסלולי ריצה ורכיבה על אופניים, גינת כלבים ומצפה המשקיף על כל הפארק.

על השכונה –

השכונה הצומחת מאכלסת משפחות צעירות רבות וכבר נודעת במערכת החינוך האיכותית שלה, בתחושת הקהילתיות הנעימה וידידותית, במרחבים הירוקים הממלאים אותה להנאת הילדים והמבוגרים, באוויר הנעים שמנשב מכיוון הים ובאווירה המשפחתית העוטפת אותה.

השכונה הירוקה נמצאת בסמוך לשדות של קיבוץ גליל ים, במרחק קצר מספורטק הרצליה וקניון שבעת הכוכבים, במרחק רכיבה מחופי הרצליה היפים, מהמרכז הבינתחומי או ממתחם המשרדים והמסעדות בהרצליה פיתוח, ובנגישות מרבית לצירי תנועה מרכזיים ולמוקדי התעסוקה והבילוי של גוש דן.

לוטן-דייטש אדריכלים

על התכנון הופקד משרד לוטן-דייטש אדריכלים הוותיק, בזכות הניסיון העשיר שלהם הצלחנו ליצור תמהיל דירות מגוון המאפשר גמישות והתחשבות מרבית בהעדפות הדיירים, תוך הקפדה על מפרט עשיר ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

כדי למקסם את חווית המגורים השקענו רבות בחשיבה ותכנון אנרגטי, כמו גם בבידוד תרמי ואקוסטי לשם עמידה בתקנים הגבוהים של בניה ירוקה המאפשרים לדיירים הנאה מחיסכון בעלויות לאורך זמן ושמירה על איכות החיים והסביבה.

פרי-דוידוביץ אדריכלים

על עיצוב הפנים הופקד משרד פרי-דוידוביץ, אחד המשרדים המובילים בארץ לאדריכלות ועיצוב, המעורב במגוון רחב של פרוייקטים ציבוריים, פרטיים ומסחריים בארץ ובחו״ל.

בזכות פילוסופיית התכנון והעיצוב שלהם, ההקפדה על רמה גבוהה של פונקציונאליות ואסתטיקה, והגישה הפתוחה שלהם לעיצוב המלווה במחקר מתמיד ושימוש במערכות מתקדמות, הצלחנו ליצור לובי מרהיב וחללים ציבוריים מעוצבים להפליא מבלי לוותר על מקסימום יעילות ונוחיות עבור הדיירים.

יזמים ומבצעים: אשכול ורם-מוגרבי-ארדיטי

פרויקט כינור על הפארק ממשיך את שיתוף הפעולה המוצלח בין יזמות וביצוע: כשבצד היזמי נמצאת קבוצת רם- מוגרבי-ארדיטי ובצד המבצע אשכול, שתיהן חברות וותיקות ומנוסות בייזום ובביצוע פרויקטים ובעלות סיווג קבלני ג’ 5 (הגבוה ביותר).

החיבור המהוקצע בין שתיהן יוצר שותפות חזקה ודינמית המבטיחה תכנון וביצוע מוקפדים ומדויקים. בפרוייקט בו הגוף היוזם הוא גם הגוף המבצע באפשרותנו להעניק לכל דייר מעטפת שירות מיטבית וליווי מקצועי צמוד החל משלב רכישת הדירה, דרך שלבי הביצוע, עריכת ההתאמות והיענות לדרישות הייחודיות של כל משפחה, וגם הלאה – בשלבי קבלת הדירה ובתקופת האחריות והבדק.

דירות 5-6 חדרים, גן ומיני פנטהאוז

דירות 4 חדרים

מספר הפרויקט

חייגו עכשיו
052-9360360

ליצירת קשר, קבלת פרטים וקביעת פגישה: